Σάββατο 26 Μαΐου 2012

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ


Δύο μέρες πριν τις εκλογές δημοσιεύεται η υπ΄ αριθ. 1446/52524/04-05-2012 Απόφαση του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. ΙΩΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ και αφορά την «Έγκριση δαπάνης και εφαρμογή της δράσης 1.1 “Λειτουργία Κέντρων Μελισσοκομίας” στo πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος βελτίωσης των συνθηκών παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων της μελισσοκομίας έτους 2012».


Η συγκεκριμένη απόφαση  περιλαμβάνει προκλητικές αμοιβές, ενδεικτικά αυτές είναι  της τάξεως των 80.500,00€ μόνο για δύο συνεταιριστικούς υπαλλήλους για το Κέντρο Μελισσοκομίας Βορείου Αιγαίου, και αρκετά χρήματα για την κάλυψη των οδοιπορικών τους και  λειτουργικών αναγκών των εν λόγω Κέντρων που κατά τα άλλα υποτίθεται ότι φιλοξενούνται στους συνεταιρισμούς (σελ ΦΕΚ 23799)  
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η προκλητική τους σύμβαση θα έχει αναδρομική διάρκεια από 1-9-2011.
Ο κ. Υφυπουργός εκλέγεται στην Χαλκίδική και σύμφωνα με το βιογραφικό του «Διετέλεσε, επί σειρά ετών, Γραμματέας του Αγροτικού Τομέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ, μέλος της διοίκησης της ΠΑΣΕΓΕΣ και Πρόεδρος της Ε.Α.Σ. Χαλκιδικής» (δείτε εδώ). Σύμφωνα με την απόφαση του κ. Υφυπουργού (πρώην προέδρου της ΕΑΣ και ΠΑΣΕΓΕΣ» οι Επόπτες επιλέγονται από τους Συνεταιρισμούς – ΠΑΣΕΓΕΣ
Την ίδια στιγμή όλοι οι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί Υπάλληλοι βιώνουμε την λεηλασία των εισοδημάτων μας που έγινε και με την ψήφο του κ. Υφυπουργού ΙΩΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ και την αδυναμία των Υπηρεσιών του Δημοσίου να ανταποκριθούν στις απαραίτητες λειτουργικές ανάγκες τους.
Λεφτά υπάρχουν αλλά μόνο για τους εκλεχτούς.

Κατεβάστε το ΦΕΚ 1533/Β/08-05-2012 και  αφιερώστε λίγο από τον χρόνο σας για τις σελίδες σας 23817-23832.

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Στοιχεία δημοσίων υπαλλήλων για το διορισμό τους ως αντιπροσώπων της δικαστικής αρχής στις γενικές βουλευτικές εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012


Το Υπουργείο Εσωτερικών εξέδωσε την κάτωθι εγκύκλιο:


ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ - ΕΚΛΟΓΙΚΟ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                        Αθήνα 19 Μαΐου 2012
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ                                                  Αριθ. Πρωτ.: 19658  
 ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΠΤ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΛΟΓΩΝ
                                                                                                    ΠΡΟΣ:
Ταχ.Δ/νση     : Ευαγγελιστρίας 2                                       1) Ολα τα Υπουργεία
Ταχ.Κώδικας : 101 83                                                              Διευθύνσεις Προσωπικού
Πληροφορίες : Μ. Μπέριου                                                2) κ.κ. Περιφερειάρχες
Τηλέφωνο      : 2131361144
FAX                 : 2131361140                                             


ΘΕΜΑ:  «Στοιχεία δημοσίων υπαλλήλων για το διορισμό τους ως αντιπροσώπων  της  δικαστικής  αρχής στις γενικές  βουλευτικές εκλογές  της  17ης Ιουνίου 2012»

            Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 4 και 6 του άρθρου 68 της εκλογικής νομοθεσίας (Π.Δ. 26/2012, ΦΕΚ 57Α΄, όπως ισχύει), στην περίπτωση κατά την οποία εκείνοι που κατά προτεραιότητα διορίζονται αντιπρόσωποι της δικαστικής αρχής στις εκλογές, δηλαδή οι δικαστικοί λειτουργοί, οι δικαστικοί υπάλληλοι, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι κ.λπ, δεν επαρκούν, είναι δυνατό να διορισθούν και μόνιμοι δημόσιοι πολιτικοί υπάλληλοι ή μόνιμοι υπάλληλοι της Περιφέρειας πτυχιούχοι νομικής με βαθμό τουλάχιστον Β ή πτυχιούχοι άλλων σχολών, που κατέχουν θέση προϊσταμένου τουλάχιστον τμήματος. Ο διορισμός γίνεται από το Α' Τμήμα του Αρείου Πάγου, βάσει ονομαστικών καταστάσεων που συντάσσονται:
α) Από την αρμόδια κεντρική υπηρεσία κάθε Υπουργείου, για όσους υπαλλήλους υπηρετούν σε υπηρεσίες Υπουργείων, κεντρικές ή περιφερειακές, οι οποίοι επίσης  μπορούν, σύμφωνα με την παραγρ. 4 του άρθρου 68 του Π.Δ. 26/2012, να διοριστούν αντιπρόσωποι δικαστικής αρχής.
            β) Από τους Περιφερειάρχες, για τους μόνιμους δημόσιους πολιτικούς υπαλλήλους της περιφέρειάς τους, οι οποίοι μπορούν, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 68 της εκλογικής νομοθεσίας (Π.Δ. 26/2012), να διοριστούν αντιπρόσωποι δικαστικής αρχής.
            Οι καταστάσεις αυτές αποστέλλονται στο Υπουργείο Εσωτερικών, το οποίο φροντίζει για την προώθησή τους στην Εισαγγελία  του Αρείου Πάγου.
            Προκειμένου, λοιπόν, να γίνει έγκαιρα  ο διορισμός των αντιπροσώπων της δικαστικής αρχής στα εκλογικά τμήματα που θα συσταθούν για τις προσεχείς βουλευτικές εκλογές, να φροντίσετε άμεσα για την σύνταξη των ονομαστικών καταστάσεων των υπαλλήλων που υπηρετούν στις υπηρεσίες σας και έχουν τα παραπάνω νόμιμα προσόντα, έτσι ώστε να τις αποστείλετε στο Υπουργείο Εσωτερικών, (Διεύθυνση Εκλογών),  το αργότερο την  3η Ιουνίου 2012.
            Στην κατάσταση αυτή πρέπει να αναφέρεται για κάθε υπάλληλο, το επώνυμο, το όνομα, το όνομα του πατέρα ή συζύγου, για τις παντρεμένες γυναίκες που φέρουν το επώνυμό του, ο κλάδος και ο βαθμός,  η υπηρεσία που υπηρετεί και η ακριβής διεύθυνσή του.
           

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ                                                                                       Ο  ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1) κ.κ. Πρόεδρο και Εισαγγελέα
    Αρείου Πάγου
2)  κ.κ. Αντιπεριφερειάρχες περιφερειακής
     ενότητας έδρας νομών                                                                     Α. ΜΑΝΙΤΑΚΗΣ        
                       
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ                                                                            
1. Γραφείο κ. Υπουργού
2. Γραφείο κ. Υφυπουργού
3. Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα
4. Δ/νση Διοίκησης
    Τμήμα Προσωπικού
5. Δ/νση Εκλογών (3 αντίγραφα)
           

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;;




Την ώρα που η τρόικα αναμένει να σχηματιστεί κυβέρνηση στη χώρα, προειδοποιώντας με όλους τους τρόπους για... χρεοκοπία της χώρας, εάν δεν εφαρμοστεί το μνημόνιο και οι μεταρρυθμίσεις (οικονομικές και διοικητικές) που συμφωνήθηκαν με την κυβέρνηση Παπαδήμου και προβλέπουν μεταξύ άλλων απολύσεις 15.000 δημόσιων υπαλλήλων έως το τέλος του έτους, στο υπουργείο Εσωτερικών -όπως αποκαλύπτει σήμερα η aftodioikisi.gr, τα... μολύβια έχουν πάρει «φωτιά» για την εφαρμογή των συμφωνημένων.
Έτσι, μεσούσης της προεκλογικής περιόδου (30 Απριλίου), με εσωτερικό έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης ΟΤΑ, το οποίο υπογράφει ο τμηματάρχης Προσωπικού ΟΤΑ Α. Μεντζέλος και το οποίο δεν έχει αναρτηθεί στο Δι@ύγεια, ζητήθηκε από τους περιφερειάρχες και τους δημάρχους της χώρας μέχρι τις 10 Μαΐου να αποστείλουν επικαιροποιημένα στοιχεία:
  • του τακτικού προσωπικού (μόνιμου και ΙΔΑΧ) ανά κατηγορία, που υπηρετεί στους ΟΤΑ Α' και Β' Βαθμού, καθώς και στις επιχειρήσεις αυτών, και
  • του προσωπικού ειδικών θέσεων (γενικοί γραμματείς ιδιαίτεροι γραμματείς, ειδικοί σύμβουλοι, ειδικοί συνεργάτες, επιστημονικοί συνεργάτες και δικηγόροι με σχέση έμμισθης εντολής).
Γιατί το ζήτησε αυτό το υπουργείο Εσωτερικών; Η αναφορά καθαρή στο εσωτερικό του έγγραφο: «προκειμένου αυτά να χρησιμοποιηθούν σε διαβουλεύσεις του υπουργείου μας με τους εκπροσώπους της τρόικα». Η ιστοσελίδα απευθύνθηκε στον υπογράφοντα το έγγραφο από την περασμένη Παρασκευή, αλλά μέχρι σήμερα δεν πήρε καμία απάντηση εάν η συγκεκριμένη αναφορά σημαίνει απολύσεις, κλείσιμο δημοτικών υπηρεσιών, όπως, για παράδειγμα, η καθαριότητα, και πέρασμα -κατ' επέκταση- στα χέρια των ιδιωτών. (σ.σ. Μήπως, γιατί κάτι θέλουν να κρύψουν στο υπουργείο Εσωτερικών;).
Αντιδράσεις εργαζομένων
Πάντως, η Ανεξάρτητη Αγωνιστική Παρέμβαση των εργαζομένων του Δήμου Βύρωνα, που αντέδρασε άμεσα και έντονα, είναι σαφής ως προς τις προθέσεις του υπουργού Τάσου Γιαννίτση. Με ανακοίνωσή της, κάνει λόγο για απόλυση εργαζομένων που θα γίνουν μέσα από την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών (συγχωνεύσεις-κλείσιμο οργανισμών και φορέων) και υπογραμμίζει με έμφαση:
«Το υπουργείο Εσωτερικών και ο υπουργός κ. Γιαννίτσης αναλαμβάνουν τεράστιες ευθύνες. Στο εκλογικό αποτέλεσμα της 6ης Μαΐου καταγράφηκε η βούληση του ελληνικού λαού ενάντια στην πολιτική των μνημονίων, της τρόικας και της δανειακής σύμβασης. Ο ελληνικός λαός καταψήφισε τα κόμματα πυλώνες της βάρβαρης πολιτικής. Δεν έχουν κανένα πολιτικό και ηθικό δικαίωμα να ζητούν αυτή τη στιγμή στοιχεία τα οποία θα δοθούν στην Τρόικα για να εφαρμοστούν αντιδραστικές πολιτικές όταν δεν έχει σχηματιστεί μέχρι σήμερα κυβέρνηση. Απαιτούμε να παγώσει έστω και τώρα το έγγραφο αυτό. Να μη δοθούν στοιχεία στους τροϊκανούς, να μη γίνουν απολύσεις, να μην κλείσουν και να μην ιδιωτικοποιηθούν υπηρεσίες των δήμων και των περιφερειών».


ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΟΤΑ
Ταχ. Δ/νση: Σταδίου 27
Τ.Κ.: 10183 Αθήνα
Πληροφορίες: Α. Πάγκαλης
Τηλέφωνο: 213-1364344
FAX: 213-1364383
Αθήνα, 30 Απριλίου 2012
Αριθ. Πρωτ.: οικ. 17005
ΠΡΟΣ
1. Περιφέρειες της χώρας
- Γραφεία Περιφερειαρχών
- Δ/νσεις Διοίκησης
2. Δήμους της Χώρας
- Γραφεία Δημάρχων
- Δ/νσεις Διοίκησης
ΘΕΜΑ: Προσωπικό των ΟΤΑ Α' και Β' Βαθμού
Στο πλαίσιο της άριστης συνεργασίας μας και για την επικαιροποίηση των στοιχείων προσωπικού των ΟΤΑ Α' και Β' Βαθμού, προκειμένου αυτά να χρησιμοποιηθούν σε διαβουλεύσεις του Υπουργείου μας με τους εκπροσώπους της Τρόικα, παρακαλούμε όπως μας γνωστοποιήσετε έως την 10η Μαΐου 2012, συμπληρώνοντας τον επισυναπτόμενο σχετικό πίνακα, τον ακριβή αριθμό:
- του τακτικού προσωπικού (μόνιμου και ΙΔΑΧ) ανά κατηγορία, που υπηρετεί στους ΟΤΑ Α' και Β' Βαθμού, καθώς και στις επιχειρήσεις αυτών
- του προσωπικού Ειδικών Θέσεων (Γενικοί Γραμματείς Ιδιαίτεροι Γραμματείς, Ειδικοί Σύμβουλοι, Ειδική Συνεργάτες, Επιστημονικοί Συνεργάτες και Δικηγόροι με σχέση Έμμισθης Εντολής).
Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε άμεσα και τους φορείς της χωρικής σας αρμοδιότητας, με τον προσφορότερο τρόπο, περιλαμβανομένης και της ηλεκτρονικής επικοινωνίας (e-mail), και αφού συλλέξετε τις απαντήσεις, να μας τις διαβιβάσετε συγκεντρωτικά.
Τα ζητηθέντα στοιχεία θα πρέπει να αποσταλούν, ηλεκτρονικά και μόνο σε μορφή αρχείου excel, στην ηλεκτρονική διεύθυνση a.pagalis@ypes.gr , ανεξαρτήτως εάν έχει επέλθει μεταβολή σε αυτά από την τελευταία υποβολή τους.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε διευκρίνιση.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Α.
ΜΕΝΤΖΕΛΟΣ

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Βάσει «περιγραμμάτων θέσεων» η απομάκρυνση 150.000 δημοσίων υπαλλήλων


Το σχέδιο της απομάκρυνσης 150.000 υπαλλήλων στο Δημόσιο, που προβλέπεται ήδη από το δεύτερο Μνημόνιο με στόχο την περιστολή των δημοσίων δαπανών, έχει ήδη επεξεργαστεί η απερχόμενη κυβέρνηση σε συνεργασία με την Task Force.

Έτσι, μετά τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, επανέρχονται στην ημερήσια διάταξη οι διαδικασίες για την απομάκρυση περίπου 50.000 υπαλλήλων το χρόνο, όπως απαιτεί μετ' επιτάσεως η τρόικα.

Μετά την εκπόνηση των κριτηρίων για την αξιολόγηση του προσωπικού, που αναμένεται να επεκταθεί τον Ιούνιο σε όλες ανεξαιρέτως τις υπηρεσίες του Δημοσίου, όπως αναφέρει Το Βήμα η κυβέρνηση επαναφέρει και την απόφαση για την εισαγωγή Συστήματος Περιγραμμάτων Θέσεων. Το σύστημα αυτό σημαίνει ότι όλες οι θέσεις του Δημοσίου θα «επανεξεταστούν» στο πλαίσιο της κατάρτισης των νέων οργανισμών από μηδενική ουσιαστικά βάση με την καθιέρωση νέων προσόντων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων.

Η διαδικασία αυτή εκτιμάται ότι θα ανοίξει το δρόμο για την απομάκρυνση των υπαλλήλων που θα αδυνατούν να καλύψουν τις εν λόγω θέσεις με βάση τις νέες αυξημένες απαιτήσεις.
Σε πρώτη φάση αναμένεται να εκπονηθούν 50 περιγράμματα θέσεων που θα καλύψουν κατά προτεραιότητα, «οριζοντίως», όπως αναφέρεται, θέσεις υπουργείων, γενικών γραμματειών και ΝΠΔΔ διαφόρων κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων, καθώς και θέσεις ευθύνης.

Αυτό σημαίνει ότι τα 50 αυτά περιγράμματα θέσεων θα αντικαταστήσουν σε ολόκληρο το εύρος του Δημοσίου τα υφιστάμενα διάσπαρτα καθηκοντολόγια και προσοντολόγια που επιτρέπουν την πρόσληψη και, κυρίως, την παραμονή των υπαλλήλων στις υπηρεσίες. Με βάση αυτά τα περιγράμματα θα κληθούν οι υπάλληλοι να επανατοποθετηθούν στις θέσεις εργασίας τους, μετά και την ισχύ της κινητικότητας σε όλόκληρο το εύρος του Δημοσίου.

Συγκεκριμένα, τα περιγράμματα θέσεων θα περιλαμβάνουν ιδίως:

  • Τον τίτλο και τον ορισμό της περιγραφόμενης θέσης εργασίας.
  • Τον σκοπό και το αντικείμενό της θέσης εργασίας.
  • Το απαιτούμενο επίπεδο τυπικών και άτυπων γνώσεων και τις απαραίτητες δεξιότητες και ικανότητες για την κάλυψη της θέσης εργασίας.
  • Το πλαίσιο δεοντολογίας και επαγγελματικής ηθικής εντός του οποίου καλείται να λειτουργήσει ο κάτοχος της θέσης εργασίας.
  • Την ανάλυση της θέσης εργασίας σε κύριες και επιμέρους λειτουργίες που επιτελεί, την περιγραφή των καθηκόντων και τις απαιτούμενες συνθήκες άσκησής τους.
Αποτύπωση θέσεων εργασίας
«Το Σύστημα Περιγραμμάτων Θέσεων» όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση «συνιστά ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό σύστημα περιγραφής θέσεων εργασίας στη δημόσια διοίκηση, το οποίο -λαμβάνοντας υπόψη του τα βασικά προαπαιτούμενα των σύγχρονων δημοσίων πολιτικών και του σύγχρονου τρόπου διαχείρισης των δημόσιων οργανισμών- διαμορφώνει ένα νέο πλαίσιο περιγραφής θέσεων, βασικό γνώρισμα του οποίου είναι η μετατόπισή του από τις άλλοτε 'παραδοσιακές' μορφές περιγραφής αρμοδιοτήτων (καθηκοντολόγια, προσοντολόγια, οργανισμοί εσωτερικής λειτουργίας), σε νέες μορφές περιγραφής θέσεων, οι οποίες είναι εστιασμένες περισσότερο στο παραγόμενο αποτέλεσμα (outputs/results)».

Ειδικότερα, το περίγραμμα θέσης εργασίας νοείται ως ένας τρόπος-εργαλείο αποτύπωσης μιας θέσης εργασίας που επιδιώκει να συνδυάσει δύο βασικές παραμέτρους:

Πρώτον, τι επιδιώκει ένας δημόσιος οργανισμός από μια συγκεκριμένη θέση εργασίας ή ομάδα θέσεων (αποστολή, στόχοι, επιδιωκόμενα αποτελέσματα).

Δεύτερον, τι είδους χαρακτηριστικά και στοιχεία χρειάζεται να έχει ο κάτοχος της θέσης προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι του οργανισμού.

Ως εκ τούτων, το περίγραμμα θέσης περιγράφει και οριοθετεί το περιεχόμενο της θέσης εργασίας σε δύο βασικά επίπεδα: Σε επίπεδο τυπικών γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων και εμπειρίας και σε επίπεδο μη τυπικών γνώσεων, αξιών, συμπεριφορών, τα οποία θεωρούνται εξίσου απαραίτητα για την επίτευξη των στόχων, διατυπωμένων με όρους αποδοτικότητας και οικονομικότητας.

Υπό αυτό το πρίσμα, όπως σημειώνεται στη σχετική απόφαση, «η προστιθέμενη αξία του περιγράμματος θέσης δεν σχετίζεται μόνο με τη γνώση, τις ικανότητες ή τις δεξιότητες και τα προσόντα εν γένει που διαθέτει ένας υπάλληλος, αλλά πολύ περισσότερο με τη νοοτροπία, τις στάσεις, τις αξίες, τα κίνητρα με τα οποία ο υπάλληλος εμπλουτίζει τη θέση αυτή».

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Συγκρότηση α) Κλιμακίων Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου & β) Κλιμάκια Ελέγχου Τουριστικής Αγοράς εντός των ορίων της Περ. Ενότητας Ηλείας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Αιτήσεις από υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ δέχεται η Διεύθυνση Ανάπτυξης Π.Ε. Ηλείας μέχρι 15-5-2012 για την συγκρότηση Κλιμακίων Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου & και  Κλιμακίων  Ελέγχου Τουριστικής Αγοράς εντός των ορίων της Περ. Ενότητας Ηλείας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Αναλυτικά το σχετικό έγγραφο αναφέρει:
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7α του ν. 2323/1995 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 12 του ν. 4038/2012 , σε συνδυασμό με τον 3982/2011 και την διευκρινιστική εγκύκλιο Κ1-2466/21-9-2011 συνιστώνται στις Περιφέρειες της Επικράτειας:
α) κλιμάκια ελέγχου λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου (ΚΕΛΑΥΕ) τα οποία απαρτίζονται από υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ του Δημοσίου , των Περιφερειών , των ΝΠΔΔ των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και των Δήμων.
Έργο των κλιμακίων Ελέγχου των (ΚΕΛΑΥΕ) είναι η διενέργεια επιτόπιων ελέγχων των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου (πλανόδιου και στάσιμου) για την τήρηση των διατάξεων του ως άνω νόμου και ιδίως για την κατοχή άδειας πώλησης , την αυθαίρετη αλλαγή του χώρου άσκησης της δραστηριότητας , την τήρηση του ωραρίου, κτλ.
β) κλιμάκια Ελέγχου Τουριστικής Αγοράς τα οποία απαρτίζονται από υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ του Δημοσίου , των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων , των Διευθύνσεων Τουρισμού της οικίας Περιφέρειας & των Δήμων.
Έργο των Κλιμακίων Ελέγχου Τουριστικής Αγοράς είναι η διενέργεια επιτόπιων ελέγχων για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών , την ύπαρξη τιμολογίων και την εν γένει λοιπών παραστατικών προμήθειας των προς πώληση αγαθών και προϊόντων , τις τιμές πώλησης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης σε τουρίστες, την κανονικότητα και συχνότητα των δρομολογίων των μέσων μαζικής μεταφοράς κατά τους μήνες τουριστικής αιχμής , την τήρηση των κανόνων υγιεινής στις τουριστικές επιχειρήσεις και στους κοινόχρηστους δημοτικούς και δημόσιους χώρους, για την άγρα πελατών , τον εντοπισμό φαινομένων αισχροκέρδειας και αθέμιτου ανταγωνισμού, καθ όλη την διάρκεια του έτους , σε τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, κάμπινγκ), σε χώρους μαζικής σίτισης , εστίασης και αναψυχής ( μπαρ, καφετέριες, καφενεία , εστιατόρια) , σε χώρους αεροδρομίων, λιμανιών, μεθοριακών σταθμών, σιδηροδρομικών σταθμών, καθώς και σε επιχειρήσεις πώλησης αγαθών πρώτης ανάγκης ( περίπτερα , μίνι-μάρκετ) σε τουριστικές περιοχές.
Προκειμένου να προβούμε στην κατάρτιση του μητρώου ελεγκτών των παραπάνω κλιμακίων εντός των ορίων της Π.Ε. Ηλείας παρακαλούμε όπως ενημερώσετε τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας σας ενυπόγραφα για την δυνατότητα συμμετοχής τους στα ανωτέρω κλιμάκια υποβάλλοντας σχετική αίτηση , σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα .
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων υπαλλήλων παρακαλούμε να περιέλθουν έως τις 15-05-2012 στην Υπηρεσία μας ( Fax. 2621081244).
Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε άμεσα τις εποπτευόμενες Υπηρεσίες και τμήματα σας για την
δυνατότητα συμμετοχής των υπαλλήλων τους στα αναφερόμενα κλιμάκια και την άμεση
ανταπόκριση σας , ώστε σύμφωνα με τις διατάξεις του ως άνω νόμου να καταρτιστεί άμεσα το
μητρώο υπαλλήλων των παραπάνω κλιμακίων.
                                                                                    

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2012 – ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Παρακολουθήστε τα εκλογικά αποτελέσματα από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας όπως αυτά καταχωρούνται. Έχετε την δυνατότητα να τα παρακολουθήσετε συνολικά στο Νομό, ή    ανά Δήμο ή ανά Δημοτική Ενότητα ή ανά Δημοτικό Διαμέρισμα ή  ανά εκλογικό τμήμα.
Για την είσοδο στην εφαρμογή εδώ